Tema: Re: Nusibodęs klausimas - į kurį BTA servisą vežti?
Autorius: pvytautas
Data: 2017-11-30 12:02:33
Ka padare gerai tai parinko spalva.
Toliau gi :
Kiek salono varztu atsuko tiek neprisuko tiesiog sudejo plastmases
moldingai ir neprisukti.
Keite galini sparna nuo seno neiklijavo medziagos is vidaus.
Melavo kad keite visa (zadejo foto atsiust taip ir neatsiunte) pakeite
tik dali. Sparna ivirino netiesiai (kazkaip uzverte prie galinio
dangcio), tarpas 2x didesnis nei kitoj pusej. (Sparnas buvo jiem
nupirktas naujas is VW)
Amortikus pakeite ne i tuos. Patys mate ir paledo i gatve (tipo
nepastebesiu). Suvedima padare ant tu amortiku (auto susedus iki atboiniku).
Zadejo per 3 savaites, dare 2 menesius. Auto stovejo lauke isardyta ir
simboliskai pridengta, bet lietus patekt galiejo be problemu.
Jau nekalbant apie tai kad po 2 menesiu stovejimo nelabai norejo kurtis,
tai akuma krove uzkure masina taip birbino 1,30h.
Po remonto (buvo atjunge daviklius) ir buvo nesukalibruotas vienas
daviklis atsakingas už ESP tai atidave masina su girlianda ant skydelio.
Amortikus teko susideti senus paciam nes neaisku kada butu prieme.
Zadejo surasti koki priklauso amortika. Tai nuo liepos iesko.
O ko dar as nezinau ar neatsimenu....
Ir visa tai uz casco pinigus.