Tema: Re: Nusibodęs klausimas - į kurį BTA servisą vežti?
Autorius: DK
Data: 2017-11-30 11:21:31
Ir ką ten labai blogai padarė? Aš kaip tik duočiau Remartui didelį + (2
kartus pas juos mašiną tvarkiau - spalvas atitaikė beveik gerai, surinko
irgi atsakingai, netgi radau, kad kažkuriame posparnyje, kur buvo
įsuktas kažkoks medvaržtis įdėjo orginalią šponkę), daro beveik kaip
gamintojų servisai (beje, nenustebčiau, kad kažkurios atstovybės pas
juos ir remontuojasi).
Ai, tik tiesa, aš suvokiu, kad daužytas karutis yra daužytas, taip gerai
kaip buvo iki smūgio - nebebus.