Tema: Re: Hyundai Santa Fe priekiniu gabaritu lemputes
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-29 13:43:51
Pas kolegą yra 07 metų daiktas, tai sakė, kad pas jį pagal vaizdelį
W2.1x9.5D (visos šitos beleberdos atmintinai nesimokino, tai grynai iš
išvaizdos pasakė, kad tikrai ne BAX9S :-)) Bet ar ta info kažkuo
vertingesnė nei manualai, nežinau...
Beje, pakeist įmanoma ir neišėmus lempos. Bet ne paprasta :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i