Tema: Re: Hyundai Santa Fe priekiniu gabaritu lemputes
Autorius: Caponi
Data: 2017-11-28 13:48:02
Garantuotas aiškumas būtų, jei imtum, ir pasižiūrėtum kokios ten pas
tave stovi. Tokius reikalus aš paprastai pasidarau be manualų -
nuvažiuoju prie kokios autodetalių parduotuvės, išsiimu lemputę ir ją
pakišu pardavėjui po nosim. Jei tingisi krapštytis pačiam - pirmas
pasitaikęs servisas, tokiem darbam neblogai tinka ir visokie Kemi beigi
Tanagros - yra nemažai šansų, kad net ir jie sugebės tvarkingai tokį
darbą padaryt, plius turi savo detalių sandėlius.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i