Tema: Re: nuskaite raktelio koda?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-11-28 03:22:51
O ar šroto pardavėjui ne px? Čia kaip su spynų atrakinimo įrankiais
(lockpickais) ar slaptom užmaskuotom kamerom, pardavinėt legalu, turėt
irgi.. Bet dalis pirkėjų akivaizdžiai juos perka aiškiam ir nelegaliam
tikslui.

Vienam angare minsko plente net sukrauti buvo komplektai -
skydelis+ECU+spynos+raktai ar tai fobai į krūvas prieš porą metų.
Paklausiau kam taip sugrupuoti, sakė, "kai pameti visus originalius
raktus". Dar iš ardytojo nugirdau papildymą, kad rusai perka juos.
Nenustebčiau jei kokiam stalčiui dar ir VIN'ų skardos buvo prie jų, bet
anuos tai jau lyg ir mažiau legalu atskirai pardavinėt.