Tema: Re: nuskaite raktelio koda?
Autorius: Kurmis
Data: 2017-11-27 17:30:21
nezinau kaip ir ka jie (gamintojai) derina, bet norejau nupirkt srote keyles
pulteli, tai buvau nustebintas, kad jie brangus ir einami. galvojau, kad gal
ismeto zmogai ir panasiai, nu bet ne. pasirodo vagys juos ima. ipac japonu
viskas taip paprasta, kad net liudna. tereikia pakeisti viena dezute su
kitais rakteliais ir nieko lauzyti nebutina. nuvarymo schema jau buvo
pamineta, raktai tam nereikalingi. tegyvuoja casco.