Tema: Re: Golf VII 1.6TDI DSG
Autorius: netavoreikalas
Data: 2017-11-25 21:21:25
Kuo ta karma bloga? Kiek su citybee vaziuota, viskas OK atrodo.
Normalus automatas gal ir nieko butu, BET- 2 astras buvau apziuret nulekes (1.4 turbo benzai), viena su 160kkm jau smugiavo lengvai, kita su 110kkm - siaip leta. Tai su normaliais ZF automatais yra audi ar bmw, ka ipirkciau 10 metu senumo nebent. beje dyzelio LABAI nenoriu, tik kad benzu pasirinkimo visiskai nera.

Is es

--
Free News Reader
http://put.hk