Tema: Re: Reikia dyzelistų rekomendacijos
Autorius: bzik
Data: 2017-11-15 12:42:44
tvarkiau purkštukus Auturoj (kitas miesto galas). Kol kas viskas ok.
Požiūriu į darbą patenkintas. Ko nereikia nekišo, veiksmus derinom. Prieš
tai diagnostiką daręs prigąsdino. Šitiems siaubas atrodė normalia situacija,
kai dar tipinis lietuvis į servisą nevažiuoja :)

"Vytenis P."  wrote in message news:ougofu$aoe$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kas gali rekomenduot dyzelistus maždaug Naugarduko gale ir aplink
Vilniuje?
Ėmė mano SAAB 93 dyzelis vieną rytą ir neužsikūrė. Tiksliau - užsikūrė,
2-3 sek, padirbo ir užgeso. Sukant starteriu net nestvėrė. Po pusdienio
tas pat - pastveria ir užgesta, sukant toliau - nestveria. Nuvežiau ant
tralo į savo servisiuką - ans ne dyzelistas, tai trauko pečiais, sako - bus
siurblys palėkęs. Man panašiau į orą kuro sistemoje. Tiesa, tikrino kompu,
tai elektronikos gedimų nerodo.