Tema: Re: Reikia dyzelistų rekomendacijos
Autorius: bezas
Data: 2017-11-15 10:00:45
Tas jungė kompa nematė nereiškai jog ten nėra klaidų. Retas kuris moka
ta diagnostika naudotis. Pvz kokio imobilaizerio modulio nemato tas jo
kompas atrodo jam OK. Čia iš patirties kalbu kai iš trijų servisų tik
vienas mokėjo plius minus naudotis kiti nematė klaidu su dilerine
diagnostika nors juodu ant balto parašyta viskas buvo. Po tokių ekspertų
pačiam teko pirktis diagnostiką praleisti romatiška vakarą su kompu
rankose bet dabar jau žinau kas vyksta karutį ir neatrodo kaip kosminiai
laivai dabar ta diagnostika.