Tema: Re: D2s vs d4s
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-11-14 07:06:57
Ne, pigumas ne prie ko, paprasciausiai yra dalykai kuriu man
 reikia geru, pvz i fura bet kokiu lempeliu nededu, nes tenka
 vazinet nakti, bet yra kur man dzin, nes vazineju tik apsviestom
 gatvem jei nakti.
Padangas pirkau pigias, nes M+S kad policija
 nesikabinetuo kitos charakteristikos man nera butinos. I fura
 irgi perku pigesnes, ant vedancios asies restauruotas. Stabdziu
 kaladeles apynaujes pirkau svartyne uz 5 eurus, nes moket 40 euru
 uz mazyti siferio gabala man neatrodo protinga. Taupyt kur galima
 sutaupyt nera kvaila, uz sutaupytus pinigus perku skania desra,
 sviesta, nes jo pakaitalai man neskanus ir ta pacia finliandija,
 nes nuo jos ryte galva neskauda. Neskaudetu galva nuo nekokybisko
 snapso (beje, kaina ir kokybe skirtingi dalykai daznai) gerciau
 gal ir ji, as kompleksu neturiu tam :D

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----