Tema: Re: D2s vs d4s
Autorius: Kancler
Data: 2017-11-10 12:50:34
Na gamintojas deklaruoja 3000 lm originaliai lemputei, turiu
 viena. Po teisybe dabar kai paklausei, primeciau kad vistiek
 apart sviesos stiprumo nesuprasiu, nes su tokiu paciu pasisekimu
 shuda malt gali ir reflektorius ir lesis, nebent istrauktos
 lemputes sviesosnstipruma matuoti.
Keisciausia kad senelio Liu, lemputes sviecia mano subjektyvia
 nuomone stirpiau. Bet sviesos  spalva link baltumo, o originalios
 link geltonumo.