Tema: Re: Bugas draudimo sistemoj?
Autorius: Kurmis
Data: 2017-11-09 12:36:03
na kaip cia pasakius. viena pvz zinau, kai  berods LD turejo kaip bonusa
prie civilkes, stiklu duzio bei gyvunu draudima uz nebrangiai ar gal net
dovanai.
dabar stiklu draudimo neliko, nes labai daug fruktu puole tuo draudimu
naudotis. kai tuo tarpu realus vartotojas nebegales pasikeisti stiklo pagal
draudima...
del kaskiniu draudimu, tikrai turiu artimoj aplikoje, zmoniu, kurie
piktnaudziauja ir taip susitvarko masinas ar tiesiog pasiima beveik pinigus,
nes "draudimas i pabaiga."
kai prasideda reikalai su kasko, tai ten ir sumos kitos, ne taip kaip
civilkei. netik pati imoka didesne, bet ir su ismokom riebiau
pasiskaiciuoja. kodel taip gaunasi neteko gilintis.
Kurmis

"benamis"  parašė naujienų news:otvtrv$o3o$1@trimpas.omnitel.net...

na bet kiek tokiu fruktu yra? Manau tikrai nedaug. Pvz koks +5eur
serviso valandinio ikainio padidejimas tures didesne itaka draudimo
brangimui...