Tema: Re: Bugas draudimo sistemoj?
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-08 21:33:19
On 2017-11-08 10:31, Linas Petkevičius wrote:
> Bet taip pat galima bandyti paziureti kada kaimynas darbe ir nupizdint
> is namu jo telika. Irgi nieks gi nesuzinos.

Būtent. Mane kartais žmonių logika juokina, tiksliau, jos nebuvimas. Va,
jei sugalvos nupizdint iš kaimyno teliką, dulkių siurblį ar bulves, tai
tylės kaip pelė po šluota, nuo visų savo užmačias slėps, eis vogti
naktį, kai niekas nemato, o kai nupizdinti sugalvoja Draudimo baPkes,
tai, "O, kas čia tokio? Normalu, gi! Davai, pasiklausiu patarimo pas
draugus, kaimynus ir njusuose..." :)