Tema: Re: mašinos užvedėjas (boosteris)
Autorius: spakainas
Data: 2017-11-07 10:32:33
O tai tikrai čia tos elektronikos prifarširuoti kibirai gali stovėt
mėnesiais neišsikraudami? Pats nebandžiau tai nežinau.
Na ir šiaip, gali gi būt situacijų įvairių, kad ir tie patys trumpi
atstumai žiemą su sėdynių šildymais ir t.t. - nespės pasikraut akumas.
Lupt lauk akumą ir neštis namo pakraut tikrai neįkvepiančiai atrodo,
ypač kur nors lauke prie gero minuso. Nžn, man tai čia normalus
klausimas atrodo, nx iškart žmogų siųst pas galvos daktarą tai niekaip
nesuprantu.