Tema: Re: ma?inos u?ved?jas (boosteris)
Autorius: Lapinas
Data: 2017-11-06 19:46:53
Ir kur ta plonytė ribos linija nupiešta? Va kur filosofinis klausimas. Sako,
kad su vebaska pašildžius, tai ir dochlas (nu ne tas kurį pažįstam) akumas
užves dyzelį per speigą.

Žodžiu pasijaučiau, kaip moters apipistas: "myliu tave", bet pasidulkino su
kitu. Toks kartėlis likęs, išdavystės graužimas, nor aš tą vebaską vis dar
myliu.