Tema: Re: B2B Park aikstele
Autorius: eimaz
Data: 2017-11-04 11:01:33
perduoda 100%, esu gavęs iš antstolio laišką, su visom antstolio išlaidom.
tik pasiaiškinus, kad pirminė informacija iš B2B buvo siųsta visai ne mano
registruotu adresu, o senuoju adresu, kurį turi Regitra, teko susimokėti tik
1Eur + 6-7Eur kompensaciją.

"skaitytojas"  wrote in message news:ot82qk$nj3$1@trimpas.omnitel.net...

na cia bus is paversklenimu serijos. Kaip ten B2B Park aikstelemis
reikalai, ar perduoda jie skolininkus isieskotojams, nes klientu tai
maciau dafiga (uzkistu lapeliu)? Prie Lidlo Zemaites g. palikau, ir
pasirodo reikejo susimoketi is anksto, o ne grizus. O kadangi 90min
nemokamai, tai nebuvau tikras ar uzteks to nemokamo laiko ar ne. Dabar
skaitau, kad is sms'u buvo galima sumoketi, tai realiai galejau ir
niekur neidamas susumoketi praejus nemokamam laikui, na bet faktas ivyko
ir patikrinimo kvitas raso, kad reikia sumoketi 1EUR uz parkinga ir 6.7
EUR "kompensacija uz pazeidimo kontrole".