Tema: Re: stiklas
Autorius: Stork
Data: 2017-11-02 09:03:07
Man po kasko stiklo keitimo Evelke tikriausiai pazeide dazu sluoksni tai po
poros metu taip korozija isplito, kad atsoko stiklas, pradejo vandeni leisti
nevaikiskai ir t.t. Reziume norint tvarkingai sutvarkyti jau reikia virinti,
sveisti, dazyti, lakuoti visa stoga....nx, nx. Tai po tokiu "auksarankiu"
bijociau stikla keisti.

"Zhiniukas"  parašė naujienų news:ot794o$2lj$1@trimpas.omnitel.net...

Man ergo mazesni iskilima nemokamai pataise stiklo keitimu. Tiesa, teko 15%
stiko vertes susimoketi, nes masina nenaujagime.