Tema: Re: Parekomenduokit naują (bet talpų) kibirą
Autorius: CodeC
Data: 2017-10-24 20:24:38
nu tai tame ir esme, kad benzu varikliai daugiau smegenis kniso negu
dyzeliai. nelabai supratau ka reiskia 'trumpokai'. dyzeliais jau beveik
10 metu vaziuoju. nu taip, pries tai vazinejau benzais, tai todel ir
lyginu. apie dabartinius 'dyzelinius' benzus tai isvis baisu pagalvot ir
nesuvokiu ju prasmes.