Tema: Re: tajotos klima - ?
Autorius: Gedas B
Data: 2017-10-24 15:14:40
Va gali but kad todel taip kad hibridas?
Nors sakai kad naujas, tai gal galetu buti geriau nes mano turimas Auris
2012 hibridas: kondicionierius neveikia jeigu vaziuoju tik elektros
pagalba. Ijungus kondicionieriu isijungia bendzininis variklis, bet
jeigu ijungtas privalomai tik elektros variklis tai kondicionierius
nesijungia.
Sildymas vyksta tik nuo variklio, ta prasme jeigu ziema bendzininis
variklis jau isilo ir salonas isildytas tai isjungiamas bendzas ir
vaziuoju tik elektra (pvz kamstyje), tada apiputimo oro temperatura
pamazu atvesta nes niekas peciuko nebesildo.
Tai gal tas rav vaziuoja ilgai ant elektros ir kondicionierius neveikia?
Bet cia tik spejimas.

Asmeniskai as jokiu nusiskundimu del ventiliacijos ar sildymo neturiu,
viskas susyla ir langai nupuciami puikiai. Turetuose ford fiesta, audi
80 ir nissan micra buvo blogiau. Bet sakykim Volvo XC70 geresne tuo
atzvilgiu.

Ai vienas trukumas kurio tikrai truksta ventiliacijoj: kai sustoji
kamstyje noreciau kad automatiskai isjungtu oro paemima is isores, dabar
reikia rankomis perjungti. O kai pamirstu tai dar labaiu nekenciu
dyzeliu. Volvo automatiskai perjungia - dydelis pliusas jam. O kaip kiti
gamintojai? Mano Skoda neturi, manau Dacia irgi. Ar turi???