Tema: Re: opel servisas Vilnius - ?
Autorius: spakainas
Data: 2017-10-23 10:27:06
Tai nelabai supratau - jie opeliais normaliai užsiima? Nes reik
opelisto. Pas tokius visokius "plataus spektro" iki šiol lankėsi, be
rezultatų.
Na bet užsižymim, bandysim jei ką.

Šiaip tai reiktų kažko tokio kaip Įgaliotinis ant bmw, arba Vytas iš
verkių g. su tajotom, tik kad opelistas būtų. Pilna tų opelių visur,
netikiu kad adekvačių meistrų nėra.