Tema: Re: Q Linui Petkeviciui
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-10-20 17:39:57
Tai čia gali buti tik irodymas, kad argumentavimas "o va ten vakaruose" ne
visada teisingas - ir pas juos yra debiliskumu. As kalbu apie tai, kokia
tvarka pas mus.

On 2017-10-20 08:33, Linas Petkevičius wrote:
> Ar yra tolkas sprendzia ne newsai, o teismas. Argumentas neprijungti
> irodymo  ar juo nesivadovauti (nes jis greiciausiai atsras ikiteisminio
> tyrimo metu) del nurodytu priezasciu - mazai tiketinas.

Bendras baudžiamojo proceso principas yra toks, jog teismui yra
nepriimtini įrodymai surinkti neleistinais būdais, priemonėmis ar
nusižengiant galiojančioms teisės normoms.

Būtent todėl Vokietijoje teismai ir atmeta video registratorių įrašus ir
automatiškai pradeda kitą baudžiamąjį procesą prieš tą įrašą padariusį
ir jį paviešinusį asmenį.

Man asmeniškai toks video registratorių ribojimas atrodo nelogišku ir
atnešančiu visuomenei daugiau žalos, nei naudos, bet aš suprantu kodėl
taip viskas pas juos vyksta.