Tema: Re: Pasi?lymas padang? pirk?jams ir padangistams
Autorius: Korke
Data: 2017-10-19 21:54:04
On 19/10/2017 15:39, Vytenis P. wrote:

> Grupės nesiūliau :) Siūliau žinutę toje pačioje grupėje

Manau pastarasis "atsakymas" i tamstos klausima neblogai iliustruoja
busimos tvarkos laikymasi. Cia gi daxuja visokio plauko atsilupeliu
metanciu belekokius post'us, pradedant loxais "zurnalistais" imetanciais
link'a i koki popsini savo straipsni su prierasu "ka manot" ir tipo eik
klikink, baigiant su pilnatim pasireiskianciu apie beleka rasanciu :)
Ai, beje busiu praleides vieta kur vietiniu padangu barygu kainodara
buvo isrista kaip eilines parduotuves, taigi ziurek gal nebus ir judesio
ten visai :)