Tema: Re: Ka daryt su auto?
Autorius: none
Data: 2017-10-19 09:41:42
reiktų patikslinti ką turėjo omenyje svytas, nes aš supratau, kad geriau
nupirktų 3 grabus po 500€ nei vieną normalią. O šiaip tai taip -
finansinškai nauja niekaip neapsimoka.
Plius kai biudžetas neribotas, tai tokie argumentai yra niekiniai:
"Nauja  paskui drebek del kiekvieno ibrezimo, galimybes pavogti..."
"ir sugedus ar pakliuvus i avarija jokios gaisaties.
  Jokios baimes palikti masina kur nors, tarkim kijeve prie
  turgavietes, ar vilniuje prie aerouosto nesaugomam parkinge."