Tema: Re: Ka daryt su auto?
Autorius: Paulius
Data: 2017-10-17 10:28:11
seno tai jau nepirksim, nebent koki nauja, bet kaip sakant pinigai kisenes nespaudzia... tad jei imanoma, norisi sutaupyt.

Man kaip sakant baisiausia, kad sutvarkius, kas nenulektu vel. Pravaziavus ji >400kkm. Siap buvo tvarkoma, priziureta, bet buvo komentaras (pries metu Rimtomos) kad kiek smagratis vibruoja. Baisu, kad nepapulti. Vienu zodziu amziaus dilema :)

--
Free News Reader
http://put.hk