Tema: Re: žvalgomės auto, patarkit
Autorius: 0.5 B
Data: 2017-10-17 14:35:55
tai aš ir nepretenduoju į įvaizdį. vw visos markės, net ir Phaeton etc, yra
wannabe cool dėl istoriškai susiklosčiusių aplinkybių.
jei oooo beveik pavyko pakilt klasėj iki BMW/MB, tai VW, deja, dėk ką tik
nori, nebus prestižinė markė.
na, čia mano nuomonė, man px, jei jūs nepritrariat    :)

"Dainiushas"  wrote in message news:os4p0f$lbi$2@trimpas.omnitel.net...

sako žmogus už 2k€ perkantis BMW. Stipru.