Tema: Re: r19 uzkaites nebesiveda
Autorius: Andr
Data: 2009-07-30 12:07:22
Su R19 man irgi buvo tas "takst" ir nesikuria. Problema buvo uzvedimo
spyneleje. Kazkokie "bugovi" ten kontaktai padaryti.  Pabandyk issiardyt ir
uztrumpint kontaktus. Ilgai ieskojau kokio sh jin man kartais nenori kurtis.
Nuo starterio elektrikas laida pajunge, kuri tiesiai prie akumo pajungus
masina be problemu kurdavos. Su rakteliu vistiek grybavo. Pravalius spyneles
kontaktus, porai savaiciu gerai budavo, toliau vel tas pats.