Tema: Re: r19 uzkaites nebesiveda
Autorius: Renookas
Data: 2009-07-30 11:00:29
Esminis klausimas: ar tikrai graziai vedasi saltas?

siaip pat ssu panasia problema (butent su r19) susidures buvau, kai:
1) problema buvo su starteriu
2) neteisingai pastatytas degimas - pasilusio net neprasukdavo.

O pasidalinant patirtimi is vakarykstes dienos, generatorius nekrauna ir
pavaziavus nebeuzveda. Bet pastovejus, atveso variklis, akumas kazkiek
atsistate, kad ir minimaliai bet masina uzsvest uztenka. Tad priklausomai
nuo simptomu gali buti ir elektros problemos - generatorius, mases
nebuvimas, ir pan. man kai mases nebuvo mitsubishyje tai visokiu stebuklu
prisiziurejau:) beje vienas is tu kuri ir dabar tu aporasei cia. tik kai
visiskai neuzsivede tai buvo rasta iseitis:)