Tema: Re: Vogtas laptopas
Autorius: ragatke
Data: 2017-08-18 08:15:04
tavo ziniai net normalus zmones negauno tokio gydymo kaip tu, nes tu turi koki nors blata ar kitoki priejima prie zmogaus. Jaunysteje tai neatrodo labai rimta, bet paziurejus i pensininkus, tai kysiai yra tai kas stovi tarp tavo isgyjimo ir suluosinimo ar mirties. Pvz laiko tavo ant ambulatorinio, nors jau reikia guldyti i ligonine, ir neguldo kol nesumoki pvz 50 eur. Realus pavyzdys, su praeito menesio kainomis.