Tema: Re: Vogtas laptopas
Autorius: benamis
Data: 2017-08-16 10:32:01
ojjj... Tyresnio mokesciu moketojo uz mane vargiai ar surasi:))) Nevaziuoju
i polandija sasysku pirkt, nerukau baltarusisko taboko ir t.t. Gulejau
ligonineje, niekur pakisu nenaudojau, o tiesiog nuosirdziai visiems
padekojau uz darba. Beje, palatos draugas tai blaskesi kaip cia ka iduoti
nes gi "mama sake, kad reikia":)

p.s. Mano mamos kompa irgi buvo pavoge. Apverkem, priemem nuostolius kaip
pamoka ir pasirupinome, kad sekantis toks atvejis nebutu toks baisus:)

"fenix@w"  wrote in message news:on0rud$idv$1@trimpas.omnitel.net...

2017.08.16 10:02, benamis rašė:
> afigiet, tai jeigu nepatinka alga ir darbo salygos tegul eina dirbt ten
> kur viskas patiks. Kas cia per iprotis kaisioti visur babkes? Turbut tu
> tas kur ir gydytojams sokoladus/babkes nesi...

tu realiai nori pakovot uz teisybe ar issprest savo mamos problema?
zajava parasei bent jau???? mokescius moki visus? benza kai piliesi
vaziuodamas i Palanga - ant kurios is kur mamos tvarkomu imoniu
nusirashai, a? ;)