Tema: Re: Keistas pasiulymas susimoketi bauda
Autorius: Sail
Data: 2017-08-10 19:53:41
siaip tai cia va nastucialint galima, pavarcius maciau, kad skiria ir
baudas. http://www.vilnius.lt/index.php?99161176

Kas all in all nera blogai, nes visu idiotu statanciu masinas bet kur
policija nesugaudys. O narodas mato ir stucialina, kas galu gale gal but
pasieks ir tokiu parkuotoju smegenu uzuomazgas. Per pinigine toks gan
suprantamas kelias iki smegenu.

Sio teksto konkreciai posto autoriui netaikau, bet manau kiekvienam yra teke
susidurt su fantazijos turinciais parkuotojais.