Tema: Re: įstatymai
Autorius: 0.5 B
Data: 2017-07-04 17:04:08
nu va:  "mūsų žiniomis, eismo saugumo srities teisės aktuose nėra įtvirtinto
kriterijų, pagal kuruos būtų galima nustatyti, jog transporto priemonė
laikoma neeksploatuojama ir (ar) palikta be priežiūros, sąrašo"
"mūsų nuomone, vien faktas, kad automobilis tam tikru metu nėra apdraustas
transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomuoju draudimu,
nėra pakankamas pagrindas laikyti automobilį neeksploatuojamu. Manome, kad
pasibaigus transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės privalomojo
draudimo liudijimo (poliso) terminui Jūsų automobilis netaps
neeksploatuojamu"

"Atkreipiame Jūsų dėmesį į tai, kad Susisiekimo ministerijai teisės aktai
nesuteikia teisės aiškinti įstatymų ir kitų teisės aktų"

:)    o kam tada suteikia?  kas galėtų paaiškinti teisingai, o ne "mes
mąnome"?

nes jei yra atsakomybė:

„414 straipsnis. Neeksploatuojamų transporto priemonių laikymas bendrojo
naudojimo vietose
1. Neeksploatuojamos, paliktos be priežiūros transporto priemonės laikymas
bendrojo naudojimo vietose ir po savivaldybės, policijos ar kitos
suinteresuotos institucijos pareigūno rašytinio perspėjimo nesiėmimas
priemonių ja pasirūpinti
užtraukia baudą transporto priemonių savininkams nuo septyniasdešimt iki
vieno šimto keturiasdešimt eurų.
2. Šio straipsnio 1 dalyje numatytas administracinis nusižengimas, padarytas
pakartotinai,
užtraukia baudą nuo vieno šimto keturiasdešimt iki trijų šimtų eurų.
3. Už šio straipsnio 2 dalyje numatytą administracinį nusižengimą gali būti
skiriamas transporto priemonės konfiskavimas.“

turi būt ir kriterijai, pagal kuriuos baudžia.  Nes pagal paaiškinimą baust
negali.

"KEdas"  wrote in message news:ojfdmb$avm$1@trimpas.omnitel.net...

Šiaip tai visiškai neaišku kokia yra teismų praktika. Dėl draudimo
nebuvimo jos kol kas nėra ir pradėjo ji formuotis tik po to, kai
Vilniaus savivaldybė pradėjo ieškoti būdų kaip patraukti mano kibirą.
Anksčiau ta pati savivaldybė teigdavo, kad draudimo nebuvimas nieko
nereiškia.
SM pozicija ir dabar tokia pat. Prisegu atsakymą.