Tema: Re: įstatymai
Autorius: ddd
Data: 2017-07-04 08:58:48
ant mano masiniuko uzdejo lapeli kad ja reikia patraukti is bendro naudojimo
gatves,
nors masina su TA bet be draudimo.
kalbejau su vilniaus viesosios tvarkos pareigunais, tai masina negali
stoveti gatveje jei neturi arba draudimo arba TA.
Jei dar kokia padanga nuleista is vis didziausias esi nusikaltelis.

"KEdas"  parašė naujienų news:ojd4p4$d28$1@trimpas.omnitel.net...

Bet koks buvimas viešame kelyje yra *dalyvavimas *eisme.