Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: spakainas
Data: 2017-06-12 09:55:42
Na aš suprantu kad čia kodekas klausia ir fsiotakoje. Nu bet vistiek
neatsistebiu nefsų klasika siūlyt būtinai priešingai nei klausiama :) Nu
nori žmogus multivano, ko prisipisot. Susiras tvarkingą ir džiaugsis.
Kažkodėl kai hobis yr po šūdus braidyt, tai visokie pikti džipai su
lebiodkėm ir ūžiančiom padangom jau skaitosi ok. Ir px kad tik kartą per
mėnesį panaudojami pagal paskirtį. O čia dukart per savaitę nori
patogiai dviračius persivežt, nu tai kas bl blogai? ;]