Tema: Re: suklastota rida
Autorius: Ignas
Data: 2017-06-06 10:04:50
tai nafik isvis prekem kazkokia specifikacija? atejai, pabandei, patiko
- imi, nepatiko - neimi. nafik tie pikseliai, en. suvartojimas, dar
kazkokie duomenys - gi net patys gamintojai meluoja su visu situo, ka
jau apie perekupus kalbet? vw statam faka tegu rodo - ka jie taip pigiai
tikejos gamta tausojancio karucio?...