Tema: Re: suklastota rida
Autorius: albinas
Data: 2017-06-05 20:31:13
Kodel gamintojai negali padaryt nemokamo priejimo prie auuto
 istorijos? Formoj tereiktu suvesti VIN ir tech paso ID. Problemos
 neliktu. Dabar kazkokie bereikalingi tasymaisi ir isterijos. Kiek
 bvp beprasmismkai prarandama atsukinejant, geriau eitu asfalto
 ravet perekupai :)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/