Tema: Re: reikia gyvos auto
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-28 10:41:07
O tainluriam dizeliui reikia kazka motorui daryt? Jie visi neuzmusami, man pagrinde tai kentejo
turbinos, ir tai tik nuo e36, ir kuro siurbliai kuriuos kazkoks idiotas sugalvojo nuo e34 ikisti i kuro baka, pries kuro filtra. Nu, dar senukams zvakes nelaikydavo. E39 jau gudresne sistema, zvakes beveik nedirba, tai ir negenda.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/