Tema: Re: reikia gyvos auto
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-28 10:25:49
O kur jiem daugiu pinigus kisti? O ir siaip, kaimuose yra gal 10 proc visai gerai gyvenanciu- stambus ukininkai, vietos verslininkai turintys lentpjuve, ar metalo dirbtuves ir pan., Perekupai traktoriu visokie. Beto, yra ir daline emigracija, pvz furu vairuotojai du menesius reise europoj menesi namie, jei turi uki visa vasara namie, kas negeria ir kaime gyvent gali, islaidu gerokai maziau, siluma daznai nemokama siuksles, sakas ar panasu slamsta kurenant, taupant (ar siaip, viska pragerus) net nemokamai  prasimaitint savo bulvemis, kruopomis ir vistiena gali.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/