Tema: Re: Volvo
Autorius: bezas
Data: 2017-05-25 10:53:45
Tai man irgi elementaraus degimo kampo nesugebejo nustatyti bet
 cia serviso neisprusimas. Diagnostika pajungus aiskiai rase jog
 kampas blogas o ir paciam nusistatyti pirma kart darant ne
 daugiau 20min procesas buvo.
Nors pries tai sevise maikes plese jog junge diagnostikas ir nieko
 nemate. Nu gal ir nemate...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/