Tema: Re: Volvo
Autorius: Tomas
Data: 2017-05-25 10:43:15
Nu tai taip. Zmogus kuriam pardaviau isgirdes variklio garsa sake - kazkas
cia ne tvarkoj, greiciausiai degimo kampas nuvaziaves.
O man visi tie dyzeliai vienodai plerpia, gremlinus gaudyti pilnametej
masinoj nebeapsiemiau (uzteko cia paskaityti CodeCo istorijas apie jo 850-a
kur niekas Kaune taip ir nesugebejo padaryt, kad ziema normaliai kurtusi
....).

"bezas" <g@u.ho> parase naujienu
pranesime:og61lp$vo2$1@trimpas.omnitel.net...