Tema: Re: Automato bedos
Autorius: Tomas
Data: 2017-05-25 10:35:34
Vln bandziau tik Auto-matas pora masinu, priekaistu neturiu.

"Nevkurse"  parašė naujienų news:og3vgs$d9g$1@trimpas.omnitel.net...

Nu, uosvis tepalu nekeite, as dabar pas ta meistra varysiu deze
remontuot :D Nes daugiau kazkaip jokiu rekomendaciju nebuvo, net neaisku
pasidare - ar Vilniuj nieks automatu normaliai nedaro, kad rekomenduot
baisu, ar cia newsuose vilnieciu nebeliko...