Tema: Re: Automato bedos
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-05-24 10:26:06
nu tai kad važiuoja ta dėžė, viskas su ja OK. Ir važiuos panašu ilgai dar.

On 5/24/2017 10:09 AM, Kesha wrote:
>> kokioje tokioje? Tai frikcionai ant to ir yra, kad dildami darytų
>> darbą. Ir turi jie atitinkamą resursą, kurio prie tokių ridų dar būna
>> likę.
>
> Tokioje, tai kaip paminėjai "tepalas kaip iš dyzelinio variklio buvo",
> iš ko seka, kad bėdos ten jau rimtos ir tepalų keitimas kaip mirusiam
> klizma... ji ir su senais beveik tiek pat pravažiuotų, kaip ir dapylus
> naujų tepalų, nu teoriškai su naujais vos daugiau...
>
>> O nekeičiant tepalo tomis šiukšlėmis užsikiš kas nors kitas ir nusineš
>> paskui save visą dėžę.
>
> tokia dėžę jau reikia berti dalimis ir valyti, taisyti ir pan.
>
>> Gi jau išdiskutuota, va BNW rašo, dėžės tepalas LifeTime. O vat dėžes
>> gaminantis ZF sako, 120kkm arba 8 metai. Kuo labiau verta tikėt? :)
>
> dėl diskusijų njuvsuose, tai čia pralinksminai :)
> dažniausiai kiekvienas savo "tiesas" čia paberia (kaip ir dabar beje) ir
> tiek :)
> O dėl ZF'o, tai dabar rašo, kad 100k ir 8 metai rekomenduojamas, bet čia
> tipo universalus rekomendas, nes šiaip mini, kad priklauso nuo važiavimo
> stiliaus ir pan. Ir IMHO tas tepalų keitimas daugiau įsitikinimui, kad
> ar greit dėžei pyzdec ar dar ne, patys gi rašo, kad jei senas tepalas
> fui koks, tai kreipkitės į service, o jei švarus, tai pakeičiat filtrus
> tarpines ir užpilat naujo. T.y. gaunais kaip profilaktika patikrinimas.
> O bemsas ir kiti gamintojai nesiparina, nes jei suges garantiniu,
> pakeis, jei po - klientas susimokės.
>
>> On 5/24/2017 9:43 AM, Kesha wrote:
>>>> nu tai dėžėj dahuja frikcinių elementų kurie dyla ir visai tai eina
>>>> tepalan. Aisin'as vulgaris Volvoj, 120kkm - tai tepalas kaip iš
>>>> dyzelinio variklio buvo.
>>>
>>> Tai tipo tokioje dėžėje, pakeitus tepalus, toliau jau bus ledas?
>>> Manau, kad nifiga, nes jei jau ten toks tepalas, tai ir kitos bėdos už
>>> slenksčio laukia ;)