Tema: Re: konsultacijos po iviykio - ERGO
Autorius: LB
Data: 2017-05-23 14:46:19
zinai, kai pamaciau remonto saskaita, kuria approvintas servisas isstate draudimui - mane apeme siaubas :(
Idomiausia, kad po metu eme listi galai - nuo bamperio dazai lupasi vos ne delno dydzio lopinys, del kitu smulkmenu vaziavau po pasiemimo kitadien - o bande ipaisyt tokius dalykus, kurie ir po metu niekuo nepasireiskia. Jei klausimas kur - mazdos servisas, taise tojota :)))))
taip kad X-Y=Z gali nebut blogas variantas, jei viskas aisku ka reiks taisyt. Pasiuliau kolegai pries draudima gaut dar viena nuomone is serviso, kuris ne sarase.