Tema: Re: konsultacijos po iviykio - ERGO
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-05-23 14:40:41
2017-05-23 14:30, LB rašė:
> kolega vakar apturejo ivyki - ivaziavo moterai i sona
> kalta motera. 3 men - 2 avarijos. Policija kviesta, nes nesutiko, kad sukdama i kaire turi praleist vaziuojancius tiesiai :)
> Abu drausti Ergo. kaltininkas - su kasko, kolega -tik civiline.
> Jam bamperis, fara, faros apvadai, variklio apsaugos nuvaziavo tolyn, kazkur siekia rata, neaisku kas viduj.
> Klausimai:
> 1. Ergo zada apziura per tris diena - normalu?
> 2. Ar atvaziuos apziuret i namus (jei ratas siekia, gal ner ko vazinet...)? Jei nevaziuos - kaip ivertins zala?
> [...]

Aš nežinau kokie servisai su Ergo bendradarbiauja, bet bendru atveju
mažiausiai rūpesčių keliantis variantas yra varyti auto draudimo
servisui ir anie ten tegul ardosi ir remontuoja viską, ką reikia,
atkrenta visokie "neaišku kas ten viduj". Savaime suprantama, kad jei
tikimasi iš draudimo gauti X, tada ieškoti dalių ir susiremontuoti
garaže už Y ir taip iš avarijos užsidirbti X-Y=Z, tai mano pasiūlytas
variantas netinka...