Tema: Re: vairuotojo civilinės atsakom=?utf-8?Q?yb=C4=97s=3D=3Futf-8=3FQ=3F=5Fdraudimas=5Fsvetima?==?utf-8?Q?m=5Fautomobiliui=3F=3D?=
Autorius: Ram
Data: 2017-05-22 15:01:55
Pakako tik vieno kodo ir jis buvo mano ,polise pavardė
taipogi.Savinikas niekur tikrai nefigūravo .Draudžiau tikrai
nemažiau ,kaip 3 metus .Dėl specifinių aplinkybių ,savo vardu
negalėjau turėti automobilio ,tai buvau "pardavęs" senyvam
giminaičiui ,tad situacijos apie draudimą patikimumas 100% Veiksmas
vyko 2013-2015 draudžiant pusmečiais.