Tema: Re:vairuotojo civilinės atsakomybės draudimas svetimam automobiliui
Autorius: rytis
Data: 2017-05-18 03:36:32
O is kur draudikas ir net tu pats galite zinoti, kad po, tarkim, 11 mėnesių savininkas ne-    sugris netiketai, ses prie vairo ir padarys ivyki?
Tarkim, tu zinai su 95% tikimybe, kad ne, bet draudikas zino su 0%.
Uztat 100% zino kas yra auto savininkas

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/