Tema: Re: Padangu klijai balionelyje
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-15 18:54:04
Man ir su paprastom taip yra buve. Guzu kiek turejau, ne karto
 nesusije su dideliu smugiu, ir atvirksciai, po didelio smugio,
 pakeitus ratlanki padanga isgyvendavo. Ir dabar vazineju pirktom
 padangom nuo sudauzytos masinos, viena buvo nuo gatavo ratlankio
 nulupta.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----