Tema: Re: Padangu klijai balionelyje
Autorius: Sail
Data: 2017-05-10 15:13:46
As autobane, ant remontuojamo tilto, ir lygiai ant sienos tarp vokietijos ir
austrijos uzsiroviau ant analogisko malonumo.
Kuom blet ne blogiausias imanomas vietos sutapimas?

Ilga istorija sutrumpinant - zapaske isgelbejo, nors sokiu su bugnais
apturejau sociai. Na ir austru policininkai humaniski pasitaike.
Uz buso nutempima buciau nejuokingai sumokejes.

Todel as geriau loterijoj nedalyvausiu.