Tema: Re: Nissan Qashqai +-
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-04-24 21:40:58
On 4/24/17 08:28, Dainiushas wrote:
> nu tai į huligankę atsisėdi kaip žmogus, čia bbž, klaustrofobija apima.

y e30? Xzn, man pirmuke vietos uztenka, klaustrofobijos nejauciu. Kad
negrazhus tai jo, ale tai jau skonio reikalas.

> O šiaip, realiai, yr ten už ką mokėt? nes nu konTSepTSYjE tai Renault
> Scenic'o, tik 20 metų vėliau.

nugi bnv, visas toks aktyvus ir dinamiskas beigi by default
"sportiskas". Tipo scenikas dinamiskiems zmonems :)

Ce panasus konTSeptas kaip visos tos X serijos ujo....s su visais
likusiais kajenais ir makanais, tipo lenktyniney dramblei ir drabliukai.