Tema: Re: Nissan Qashqai +-
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-04-23 12:38:11
On Fri, 21 Apr 2017 13:27:55 +0300, none wrote:

> kadangi penktadienis, tai truputį dirbu. Tai dar išskaičiau tokią frazę,
> kuri labai patiko ir atitinka mano pačio požiūrį:
>
> Keine Frage: Wenn Status keine Rolex spielt, dann tut's auch der
> Bonsai-VW.

O susirupinusiams statusu yra dacia. Ju reklamos sloganas Vokietijoje:
"statuso simbolis tiems kuriems statuso simbolio nereikia". Toks
mentalinis trumpas jungimas, tipo slides esheriui.

Ir dar jie reklamose pabrezia, kad nesiulo nereikalingu opciju. t.y.
siulo unikalia galimybe nusipirkt kibira :)

--
kthxbai.