Tema: Re: CASTROL vs LIQUI MOLY ?
Autorius: kb
Data: 2017-04-17 21:38:14
priklauso ir reikia sekti, kad ju netruktu, ir kad per daug nebutu.
Eksplotavimo rezimas gan aiskiai parasytas - 2metai arba 30t km. Aisku
nepamirstant filtru ir tt. Tai jeigu vokietis iki tol, kol tu nupirkai
is jo taip pat dare, o tu staiga pradesi daryti 2x kartus dazniau, nu
tikrai netikiu, kad praiilginsi auto gyvavimo laika.
PS snekam apie normaliai eksplotuojama auto, o ne drozima ir kazoki
specialu draskyma.